Hand & Nail Cream van Action!

DSCN4789kopie

Budget.. Ja we zijn er allemaal dol op en zeker als het ook nog eens een goed product blijkt te zijn. Dit geld natuurlijk niet alleen voor beauty he! Een paar weken geleden nam ik bij de Action de hand &  nail cream mee want voor €0,99 cent kunt je niet zonder zitten toch?

De tube ziet er mooi uit, ik hou wel van het strakke frisse aan een verpakking. Niet teveel poespas zeg maar. Er zit 150ml in en is 12 maanden houdbaar. De cream komt uit een handige spuit dop zodat je hygiënisch kan werken.

DSCN4790kopie

DSCN4792kopie

DSCN4793kopie

De cream is wit en vrij dik en ik vind hem niet makkelijk uit smeren en geeft een klevige laag aan m`n handen (dit trekt wel weg maar het is geen prettig gevoel) Hij trekt niet zo heel snel in wat ik ook al niet zo`n pluspunt vind. Verder vind ik hem niet echt lekker ruiken een beetje chemisch zelfs wel misschien. Verder doet hij niet echt wat voor mijn handen merk ik, als de creme is ingetrokken dan zijn mijn handen en nagelriemen niet veranderd en voelen ze eigenlijk alleen maar viezig aan.

DSCN4794kopie

DSCN4795kopie

Hierbij nog de ingrediënten voor degene die daar interesse in hebben!

DSCN4791kopie

Nee ik vind deze hand-creme ondanks de prijs geen aanrader helaas. Ik heb hem weggelegd en nog eens geprobeerd na een tijdje maar de conclusie blijft hetzelfde vind ik.

Wat vind jij van de Action Hand & Nail Cream?

getagged:, ,

3 thoughts on “Hand & Nail Cream van Action!

  1. Lizzy 26 juli 2013 om 20:56 Reply

    Deze vindt ik ook echt heel lekker! Leuke site heb je

  2. vanessablogt 6 augustus 2013 om 16:02 Reply

    Jammer! Anders had dit wel een prijstoppertje geweest.

Geef een reactie

