Catrice Defining Blush C01 I`m A Survivor

DSCN4869kopie

Ik heb in mijn hele stash nog maar 1 blush en dat is al een hele oude van Catrice. Toch wil ik weer wat vaker blush gaan gebruiken dus is het even zoeken naar de juiste kleuren en producten etc. Toen de nieuwe limited edition van Catrice uitkwam viel mijn oog op de roze blush, deze besloot ik mee te nemen.

De blush komt dus uit de limited edition `Glamazona` en is tijdelijk te koop bij kruidvat voor de prijs van €3,99
De blush die ik meegenomen heb heeft de naam C01 I`m A Survivor en heeft een mooie rood-roze kleur.

Ik vind de doosjes van Catrice producten altijd erg fijn, ze gaan makkelijk open en de limited editions zijn vaak ook erg leuk van buiten bedrukt.

DSCN4867kopie

DSCN4870kopie

De pigmentatie is echt super, je moet zelfs uitkijken dat je niet teveel gebruikt anders krijg je een clowns effect, dus echt subtiel aanbrengen.

DSCN4872kopie
Ik vind de blush erg mooi en ondanks dat ik nog moet leren met blush vind ik het wel een goede aankoop.

Wat vind jij van deze blush?

getagged:,

5 thoughts on “Catrice Defining Blush C01 I`m A Survivor

  1. Eline 23 juli 2013 om 07:35 Reply

    Voor een blush vind ik het altijd wel fijn als er iets minder pigment in zit.

  2. maximealexandra 23 juli 2013 om 18:37 Reply

    Ik vind het een leuk kleurtje, wel uitkijken inderdaad dat je niet te veel aanbrengt.

  3. Chantal 24 juli 2013 om 13:00 Reply

    Voor mij zou die echt te fel zijn, maar leuk artikel!

  4. jackiedeklerk 25 juli 2013 om 16:01 Reply

    ik ben een blush-sucker ik heb er veelste veel, en blijf kopen…
    i ♥ blush

  5. […] een moeilijk product, vaak ben ik bang dat het een clownseffect geeft. Laatst schreef ik over een blush van catrice en ik moet eerlijk zeggen dat deze erg moeilijk aanbrengen is (voor mij) Nu kwam ik vorige week een […]

Geef een reactie

