Wie jarig is.. Trakteert!!!

1058226_580789391965372_859077260_n

Omdat ik 25 juli jarig ben wil ik dit graag met jullie delen. En wat is dan leuker om leuke winactie te organiseren.
Eerder hebben jullie in een filmpje van mij al kunnen zien dat ik de hobbybox van hobbyactief heb unboxt. Nu mag ik de HobbyBox van Juli aan 1 van jullie weggeven.. hoe gaaf is dat. Lees snel verder hoe kans kan maken op deze prijs!

3837

Wat moet je doen
– Volg dit blog via bloglovin en like deze post.
– Like de facebook pagina van Hobbyactief.
– Laat hieronder even een reactie achter of je meedoet.

Wat mag je doen
– Like AboutMePersonal op twitter, facebook en/of instagram
– Tweet het volgende: Ik doe mee aan de winactie op https://aboutmepersonal.wordpress.com en maak daarmee kans op een verassings hobbybox @xx_Patries_xx

De winactie zal lopen tot 31 juli 2013.
De winnaar zal random gekozen worden en zal 1 augustus 2013 bekend worden gemaakt hier op de site.

getagged:, ,

12 thoughts on “Wie jarig is.. Trakteert!!!

  1. Eline 22 juli 2013 om 07:51 Reply

    Heel erg leuk, ik doe mee! Ik heb je ook even geliked op Facebook 😀

  2. Angelique 22 juli 2013 om 12:25 Reply

    Gaaf meis! Ik doe graag mee, misschien weer stok achter de deur om crea te doen

  3. Maddy 22 juli 2013 om 19:15 Reply

    Wat leuk! Ik waag graag een kansje en alvast gefeliciteerd! Gevolgd, Geliked en Gedeeld!! Grtzz..Maddy

  4. Miranda 22 juli 2013 om 19:24 Reply

    Alvast van harte gefeliciteerd en een mooie dag! En een leuke prijs winnen is altijd leuk en dan kunnen we weer heerlijk verder met knutselen en fröbelen. Heerlijk!!

  5. Greet Meerveld 22 juli 2013 om 22:01 Reply

    Natuurlijk wil ik ook mee doen .Ik feliciteer je alvast met je verjaardag en wens je een super mooie dag toe

  6. Anita H. 22 juli 2013 om 23:59 Reply

    Ik doe mee!

  7. agnes 23 juli 2013 om 06:45 Reply

    gefeliciteerd

  8. Judith 23 juli 2013 om 08:04 Reply

    Gefelicislagroomtaartteerd!

  9. Sandra 23 juli 2013 om 08:52 Reply

    Gefeliciteerd.

  10. miranda 23 juli 2013 om 11:20 Reply

    wat gaaf!!! ik doe graag mee!

    groetjes miranda (miepeke)

    en alvast gefeliciteerd, de 25ste ben ik waarschijnlijk neit thuis om je een felicitatie te sturen. 😉

  11. […] Ps je kunt nog tot 31 aug. meedoen aan de winactie! klik hier! […]

  12. Winactie winnaar! | AboutMePersonal 1 augustus 2013 om 09:50 Reply

    […] 31 juli konden jullie meedoen aan mijn verjaardagswinactie en kon er de hobbybox van de maand juli gewonnen worden. Ik vond het erg leuk dat jullie meegedaan […]

Geef een reactie

