Essie – Sand Tropez

DSCN4856kopie

Een nude kleurtje op je nagels.. ideaal voor een sollicitatie of als je ergens heen gaat waar je wel wa top je nagels wilt maar niet kan aankomen met een felle kleur. Het is nog niet zo makkelijk om zo`n kleurtje te vinden, van Catrice heb ik nude lakjes maar deze dekken niet optimaal helaas. Nu kwam ik bij Essie een nude kleurtje tegen. Kijk je mee of deze wel voldoet?

Het lakje heeft de naam Sand Tropez en kost €9,95 en is te koop bij Etos en DA.

DSCN4859kopie

Het is een prima nude kleurtje.. ik heb wel het idee dat er een paars achtige ondertoon ofzo inzit, maar desalniettemin vind ik het een prachtig nude kleurtje. Hij dekt met 2 laagjes prima en blijft zeker een week mooi zitten. Ik ben helemaal tevreden hierover.

DSCN4861kopie

Wat is jouw favoriete nude lakje?

getagged:

5 thoughts on “Essie – Sand Tropez

  1. Kiss & Make-up 17 juli 2013 om 13:15 Reply

    Ik vind dit geen nude kleur, maar whatever, het is wel een hele interessante speciale tint, mooi 🙂

  2. whatilovenl 17 juli 2013 om 14:06 Reply

    Nice kleurtje! 🙂

  3. jackie 17 juli 2013 om 15:17 Reply

    wat een apart kleurtje zeg…
    Lijkt grijs, maar ook weer totaal niet…
    het heeft wel iets…

  4. Nathalie 18 juli 2013 om 13:52 Reply

    Mooi kleurtje hoor! 🙂

  5. Eline 21 juli 2013 om 21:33 Reply

    Heel erg mooi kleurtje!

Geef een reactie

