Essie in Stellendam!!!!

20130705_134659kopie.jpg1

De reden waarom ik niet zoveel lakjes heb van Essie is 1 omdat het best prijzige lakjes zijn en 2 is omdat het hier niet in de buurt verkrijgbaar was… ik moest echt ervoor naar Hellevoetsluis of vanuit m`n werk even door maarja dat doe je ook niet even. En ja zoals je leest WAS en MOEST want ik kwam vandaag bij de DA en wat zag mijn oog achterin de winkel bij de make-up… een ESSIE display.. woehoei!!

20130705_134659kopie

Dus ik nam gelijk een lakje mee en vervolgens kwam ik bij de kasse en zegt dat vrouwtje `het is 1 + 1 gratis he dus je mag er nog 1 pakken` haha nou zo gezegt zo gedaan dus. Ook nam ik nog een armbandje mee. Ik nam de lakjes Cute as a button en sand tropez mee voor €9,95 en het armbandje was ook €9,95.

20130705_153124kopie

Nou je zal begrijpen mijn dag kon niet meer stuk hihi.. Essie in Stellendam en zoals ik op twitter al zei een wonder is geschied!

Kan jij in de buurt essie kopen?

getagged:,

Geef een reactie

