Etos A Beautiful You Body Serum

DSC_3054kopie

Ik kom niet zo heel vaak bij de Etos en dat komt omdat deze niet echt om de hoek zit, ik moet echt een ritje met de auto doen of als ik uit m`n werk kom langs gaan. Laatst was ik met mijn moeder aan het winkelen en besloot ik even naar de Etos te gaan en kwam ik het Body Serum tegen. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder.

Eerst dacht ik.. hè een body serum? Eigenlijk ken ik alleen haar serums dus besloot ik hem mee te nemen.
Het serum is dus te koop bij Etos en komt uit de A Beautiful You lijn en heeft een prijs van €7,99 en dan heb je een flesje va 100ml wat dus niet erg duur is vind ik persoonlijk.

Ik vind het uiterlijk van de flacon erg leuk, de kleuren en de leuke bloemendetails op de sticker vind ik zeker een mooie uitstraling hebben.

DSC_3054kopie DSC_3055kopie

Volgens Etos  heeft het serum een ultra lichte textuur en moet zorgen voor een zijde zacht gevoel van de huid.
Er zit net als in bijvoorbeeld biosilk voor je haar best wat siliconen in dus als je dit wil vermijden dan is het misschien niks voor je.Het serum is wit maar er zit iets van een vochtig randje omheen en zodra je het uitwrijft zie je er niks meer van. Je kan dit serum dagelijks gebruik op je lichaam, het trekt erg snel in en je huid voelt echt super zacht aan.

DSC_3059kopie

De geur is een mix van kersenbloesem en jasmijn en ik vind het super lekker ruiken, het is niet overdreven sterk en blijft licht aanwezig na het aanbrengen.

DSC_3057kopie

ook zit het in een handige flacon met pompje zodat het lekker hygiënisch werkt, wel vind ik het jammer dat je daardoor soms snel wat veel pakt maar niet TE veel.

DSC_3058kopie

Ik gebruik het bijna dagelijks en zeker na het douchen is het gewoon erg fijn dat je zo je kleding in kunt stappen. Ik vind dit serum erg fijn en ik vind het prettiger werken dan bijvoorbeeld een body lotion ofzo en het ruikt nog eens super lekker!

Ken jij het Body Serum al van de Etos?

getagged:, ,

2 thoughts on “Etos A Beautiful You Body Serum

  1. Nathalie 6 juli 2013 om 11:23 Reply

    Dit klinkt als een heel fijn product! Deze ga ik ook proberen. 🙂

  2. Silvy 6 juli 2013 om 11:25 Reply

    Ik kende ‘m nog niet!

Geef een reactie

