Pers – Essence Me & My Ice Cream + Nagelnieuws

mamic_composing_final

Essence komt net als alle merken regelmatig uit met leuke nieuwe producten. Vandaag laat ik jullie wat nieuwtjes zien die eraan komen.

Als eerst wat je hierboven al ziet, de Me & MY Ice Cream collectie, een mooie serie met veel pastel kleuren en natuurlijk lekker budget dus daarvoor hoef je het niet te laten! Deze collectie komt uit in Augustus 2013 uit bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en België

Blush €2,89

ess_MeAndMyIce_CreamBlush

Oogschaduw €2,89

ess_MeAndMyIce_CreamES03_Icyllicious ess_MeAndMyIce_CreamES02_Icyllicious ess_MeAndMyIce_CreamES01_ConeHead

Handwipes €1,39

ess_MeAndMyIce_HandWipes

Lipbalm €1,99

ess_MeAndMyIce_LipBalm01 ess_MeAndMyIce_LipBalm03 ess_MeAndMyIce_LipBalm02

Nagellak €1,89

ess_MeAndMyIce_NailPolish02_allwaysinmymint ess_MeAndMyIce_NailPolish01_bencherries ess_MeAndMyIce_NailPolish04_Icylicious ess_MeAndMyIce_NailPolish03_IceIceBaby

Nagelstickers €1,99

ess_MeAndMyIce_NailToppingSticker

Shimmer pearls €3,39

ess_MeAndMyIce_ShimmerPearls_open ess_MeAndMyIce_ShimmerPearls

En dan nu nog een ander nieuwtje, je hebt vast al gelezen over de verschillende sets waarmee je thuis gelnagels kan zetten (bijvoorbeeld die van sensationnail) Nu komt Essence ook met een set Gel Nails At Home heet het hiermee kun je een perfecte gel manicure bij jezelf zetten. Alle mogelijke kleuren nagellak of een mooie french manicure die tot 10 dagen lang zal blijven zitten maar ook makkelijk te verwijderen zal zijn. De collectie zal vanaf September 2013 in de winkels te vinden zijn.

gnah_composing_final

De collectie zal bestaan uit
– LED lamp
– Cleanser
– TopCoat
– TopCoat Pack
– French Gel Top-Pack + Top Coat
– Handcream
– Vijlen
– Peel Off Gelbase
– Primer
– Starterkit

Waarschijnlijk zul je rond de €35,00 kwijt zijn als je echt een starterskit wil hebben dus met LEDlamp, topcoat etc. Ik vind het best nog wel een aardig bedrag, maar dit komt omdat de LEDlamp dus al rond de €25,00 gaat kosten, dit is dan natuurlijk een eenmalige aankoop.

Ik vind de Me & My Ice Cream serie erg leuk, maar de gelnails set zal ik denk ik niet aanschaffen omdat ik gewoon geen interesse hierin heb verder. Maar voor meiden die dat wel leuk vinden is dit natuurlijk een mooie budget optie.

Wat vind jij van het nieuws?

getagged:, ,

Geef een reactie

