Boek – Cynthia Beauty (MissLipgloss.nl)

DSC_3044kopie

Sinds het boek van Cynthia uitgebracht is wilde ik het al graag hebben, op haar site misslipgloss.nl heeft ze steeds een update gehouden over hoever ze was en wat er allemaal bij komt kijken om een boek in elkaar te zetten.
Ik volg haar site al zo`n 4 jaar nu en kom er dagelijks met veel plezier even langs om naar het nieuwe artikel te kijken.
Benieuwd wat ik van haar boek vind? lees dan snel verder

Ik heb het boek via haar shop besteld voor €14,95 dit vooral omdat hij hier bij ons nergens te koop is helaas. Binnen een dag had ik het boek in huis, het duurde even maar ben nu lekker bezig in het boek.. en omdat ik s`avonds voor ik ga slapen lees is het niet zo snel uit haha

Het boek is in pocket formaat wat ik zelf erg mooi vind, de buitenkant ziet er net als de binnenkant erg clean en mooi uit. De foto`s die erin staan vind ik ook erg mooi en er staan zeker leuke foto`s bij ook! Ze heeft op bepaalde pagina`s ook een collage van foto`s gemaakt waarvan erg leuk is als je haar op twitter en instagram volgt want dan herken je ze ook zeker.

DSC_3043kopieDSC_3042kopie

Waar schrijft ze over? Nou o.a. hoe ze is begonnen met haar site, de beautywereld, tools, blunders en nog veel meer. Het boek bestaat uit 243 bladzijdes en aan het einde zit nog een leuke verassing!

DSC_3047kopie

DSC_3048kopie

Ik heb het nog niet uit maar ik vind het een heel prettig boek, het leest gemakkelijk weg en door de leuke foto`s erbij maakt het het lezen ook aantrekkelijker. Ja ik heb er zeker geen spijt van dat ik het boek heb aangeschaft.

Ken jij misslipgloss.nl en heb jij ook het boek?

getagged:, ,

2 thoughts on “Boek – Cynthia Beauty (MissLipgloss.nl)

  1. smarline 4 juli 2013 om 10:10 Reply

    Mooi foto’s ik heb het boek zelf ook en het is inderdaad een super leuk boek!

  2. Robin 4 juli 2013 om 23:48 Reply

    ik heb het boek niet maar het ziet er wel leuk uit 😉

Geef een reactie

