The 100 Things Summer Challenge

challenge

Al een paar weken krijg ik de kriebels van alle spullen om me heen.. het wordt teveel en ik lijk wel een gat in mn hand te hebben wat betrefd nieuwe spullen kopen. Dit moet anders, op de blog van Lisanne kwam ik de `100 Things of Summer` challenge tegen en na wat te hebben nagedacht heb ik besloten om het een kans tegeven om dingen te minimaliseren. Is je intresse gewekt en heb je hetzelfde probleem? lees dan verder wat het inhoud.

De challenge houd in dat je in de maanden Juli-Augustus-September 100 spullen wegdoet en op de speciale facebook zijn er mensen die alles wegdoen zodat ze maar 100 spullen overhouden..
Er zitten wel wat regels aan de challenge en deze kun je hier vinden, dit gaat bijvoorbeeld over dat een velletje papier niet bij de 100 dingen telt etc. Ook als je iets nieuws koopt gaat dat weer van je 100 spullen af.

Ik ga hierboven een tabblad maken en daarbij bijhouden wat ik allemaal heb weggedaan zodat jullie ook kunnen meekijken.

Uiteraard ruim ik alleen m`n eigen spullen op en niet die van Mathieu maar voor mezelf wil ik weer rust krijgen in huis zonder me te ergeren aan overvolle kasten, tafels etc. Ik dacht eerst te beginnen met mn kledingkast, maar heb nu besloten eerst te beginnen met het zicht.. dus dingen die je ziet als je binnen stapt.. Uiteraard zal ik af en toe een uitgebreide update aan jullie geven.

Doe jij ook mee met deze challenge? meld je dan zeker even aan op de facebookgroup en laat het me weten als je ook erover gaat bloggen want dan kom ik zeker even langs 😀

Wat vind jij van deze challenge?

getagged:

One thought on “The 100 Things Summer Challenge

  1. Amy 2 juli 2013 om 15:41 Reply

    Goede challenge! Veel succes ermee 😀

Geef een reactie

