Bestelling bij Beautiful-Bijoux

DSCN4832kopie

Vorige week bestelde ik voor het eerst via de site van Beautiful-Bijoux. Ik volg haar al een paar weken op twitter en ze heeft daar vaak hele leuke en mooie sieraden met leuke acties en win acties. Al een tijdje was ik opzoek naar een armbandje met kruisjes en laatst had zij een actie met zo`n armbandje dus besloot ik om deze te bestellen.

Ik bestelde op donderdag en je kan super handig via Ideal, Paypall of een gewone overboeking betalen. Bij elke bestelling blijkt een cadeautje te zitten maar dit had ik niet gelezen dus dat was een verassing toen ik het pakketje binnen kreeg.

Maandags ontving ik mijn bestelling in de bus, in een super leuk doosje.
Het armbandje is natuurlijk niet van echt zilver maar hij kost dan ook  maar €4,95 (ik had hem in de actie voor €3,95) en hij heeft de maat van 18cm tot 23cm (dit kan je dus aanpassen met de sluiting)

DSCN4835kopie

20130627_134205kopie

Ik vind het een heel erg leuk armbandje, wel is hij wat breekbaar.. de mijne is namelijk al een keer uit elkaar gevallen doordat hij klem zat maar ik heb hem wel weer in elkaar gekregen.

Het cadeautje wat erbij zit is een mooi subtiel kettinkje, normaal draag ik dit soort kettinkjes niet maar deze vind ik wel erg leuk, hij is wat hoog gesloten maar niet storend.

20130627_134322kopie

Erg leuke service vind ik en als je nogmaals besteld kun je aangeven wat voor cadeautje(s) je al hebt ontvangen zodat daar rekening mee gehouden kan worden.

Ik heb op de site nog veel meer leuks gezien dus dit zal vast niet mijn laatste bestelling zijn!

Kende jij Beautiful-Bijoux al?

getagged:,

2 thoughts on “Bestelling bij Beautiful-Bijoux

  1. Amy 29 juni 2013 om 10:04 Reply

    Mooie dingen heb je gekocht! Ik had er nog nooit van gehoord 😀

  2. Vanessa 30 juni 2013 om 16:05 Reply

    Mooie dingen!

Geef een reactie

