Essie – Mint Candy Apple

20130614_121030kopie

Essie is al een tijdje in Nederland verkrijgbaar, o.a. bij Etos en bij de DA. Nu hebben wij wel een DA hier in het dorp maar daar is die nu net niet verkrijgbaar he… Nu had ik al 2 lakjes 2 jaar geleden in Denemarken gekocht maar laatst nam ik er nog 1 mee toen ik in hellevoetsluis was. Ik wilde heel graag een mooi mint kleurige lak en die heb ik nu.

Het kleurtje heet Mint Candy Apple en kost €9,95
De lak smeert goed en met 2 laagjes heb je met dit lakje een mooie dekking. Hij heeft bij mij mij bijna 2 weken mooi erop gezeten zonder chip.

20130614_121108kopie

20130614_121145kopie

Wat vind jij van  Essie?

getagged:,

4 thoughts on “Essie – Mint Candy Apple

  1. Amy 28 juni 2013 om 15:25 Reply

    Ik ben echt gek op Essie, het is echt mijn favoriete nagellakmerk!

  2. Vanessa 30 juni 2013 om 16:05 Reply

    Mooi en lief kleurtje!

  3. […] ben verliefd, ik vind het echt een top kleurtje en naast Mint Candy Apple is hij zeker een favoriet in mijn top 5 […]

  4. […] Tart Deco, Mint Candy Apple, Cute As A Button, Lovie […]

Geef een reactie

