Blond Amsterdam – Body Cream

DSCN4788kopie

Blond Amsterdam is langzamerhand hier toch wel een favoriet aan het worden. Ik kan uren lang kijken naa het mooie servies, boekjes noem maar op. Ook zag ik een tijd geleden dat ze verzorgings producten hadden. Bodysplashes, Bodylotions noem maar op, alleen vond ik de prijzen niet echt een pluspunt. Tot ik laatst bij Euroland binnen stapte en tot mijn grote verbazing daar de Body Creams zag staan en dan niet voor een prijs van €16,95 maar voor maar €4,50 nou die kon ik natuulijk niet laten staan.

Ik nam de geur Vijg & Honing mee omdat ik die toch het lekkerst vond ruiken. Zoals ik hierboven zei kost hij normaal €16,95 maar had hem nu bij Euroland voor €4,50.

Ik vind het een hele mooie pot. Het geeft toch een bepaalde luxe uitstraling met de `spiegel` draaidop en het luxe uiterlijk van Blond.

DSCN4779kopie

DSCN4787kopie

Hij ruikt heel fris, ik vind dat je de Vijg meer ruikt dan de honing. Hij trekt best snel in maar ik vind hem wel wat lastig `smeren` het is een beetje een stroef gevoel maar daar merk je niks meer van als het is ingetrokken. Mijn huid is wel erg zacht voor de hele dag. Dus voor deze prijs vond ik het zeker wel de moeite waard om het te proberen.

DSCN4784kopie

DSCN4785kopie

DSCN4786kopie

Je hebt een pot van 200ml dus je kan er wel even mee doen. De creme is gewoon wit. Even voor de mensen die interesse hebben in de ingrediënten!

DSCN4780

Ik ben erg tevreden met de body cream maar ik zou er geen €16,95 voor willen neerleggen, toch omdat hij wat stroef uitsmeert en dat is toch wel een minpuntje, verder vind ik hem wel erg fijn en lekker ruiken.

Ken jij de Body Creams van Blond Amsterdam al?

getagged:

5 thoughts on “Blond Amsterdam – Body Cream

  1. jackiedeklerk 20 juni 2013 om 12:29 Reply

    Blond trekt mij ook elke keer opnieuw aan, komt gewoon door die vrolijke kleurtjes…
    Van deze producten heb ik nog niets gehad, de geuren spraken me niet heel erg aan..

  2. Simone 20 juni 2013 om 15:58 Reply

    Ik vind blond echt een geweldig merk alleen heb er helemaal niets van in huis! Leuk dat ze hun productgroepen uitbreiden. Wel prijzig!

  3. Lisanne 21 juni 2013 om 20:56 Reply

    Leuk product!

  4. Angélique 22 juni 2013 om 10:30 Reply

    De verpakking ziet er zo cute uit!

  5. Nathalie 22 juni 2013 om 12:50 Reply

    Wat een leuk potje is dit zeg! Alleen inderdaad een beetje aan de prijs. 🙂

Geef een reactie

