Mijn Cards&Scrap 8 Creaties!

Zoals ik al eerder schreef sta ik deze keer voor het eerst als designer in de Cards&Scrap. Vandaag wil ik jullie mijn creaties even goed laten zien, als je op de afbeelding klikt dan krijg je hem wat groter te zien!

Allereerst dit kaartje.. gewoon zomaar een kaartje om aan iemand te geven, en omdat het geen speciaal thema heeft kan het dus voor alle gelegenheden.

20130402_164512kopie

Dan een deurhanger, deze is van BizzyBee en heb ik helemaal gedecoreerd.

20130402_151119kopie

En dan als laatst een klein vakkendoosje deze komt van de Xenos en zo zie je dat je met weinig spulletjes iets heel leuks kunt maken!

20130402_185239kopie

Heb je vragen over bepaalde producten die ik heb gebruikt dan kun je altijd een mailtje sturen of een comment achterlaten met je vraag.

Een aantal producten heb ik toegestuurd gekregen.

 

getagged:

2 thoughts on “Mijn Cards&Scrap 8 Creaties!

  1. jackie 29 mei 2013 om 11:19 Reply

    wat leuk, gefeliciteerd..
    Zijn 3 prachtige projecten geworden !!

  2. Tamara 10 juni 2013 om 22:41 Reply

    Wat een leuke dingen heb je gemaakt.. kaartje favoriet!! Xx Tamara

Geef een reactie

