Fotodagboek #06

20130524_133905

Ik maak dagelijks wel foto`s met mijn telefoon en elke week vind ik het leuk om deze met jullie te delen en m`n week weer even door te lopen! Het kan zijn dat je sommige foto`s voorbij hebt zien komen op Twitter of Instagram. De kwaliteit kan wat minder zijn door inzoomen etc. Kijk gezellig mee naar mijn afgelopen week.

Vrijdags mocht ik voor het eerst alleen werken en dat verliep prima, ik had een kleine vertraging maar dat is te verwachten!

17-5

Zaterdag lekker een rustige dag gehad.. Trixy heeft een liefde voor de rode appeltjes, balletjes enzo vind ze niks aan maar deze dingen vliegt ze de hele kamer mee door! Dus zodra de herfst weer komt maar weer een paar zakken bij de Xenos halen want ik kan ze nu nergens meer vinden!

18-5

Ook wij keken s`avonds naar het Songfestival 2013 😀

18-5 (2)

Zondags was het heerlijk weer dus we hebben lekker de achtertuin weer netjes gemaakt.. en zoals je ziet komen de bloemzaadjes mooi naar boven. Ook Mathieu z`n eigen gepote aardappelen hihi, met mooi weer mogen de katten ook mee naar buiten en die zijn dan behoorlijk uitgeput aan het einde van de dag 🙂

19-5

19-5 (5) 19-5 (4)

19-5 (2)

19-5 (3)

Dindag weer aan het werk.. het was maar een grijze en koude dag brrr

21-5

Dubbel weer, zon en regen op woensdag.. gelukkig viel het met de kou wel mee!22-5 (4)

Trixy heeft (zolang Tijger niet in de krabpaal ligt) haar plekjes helemaal gevonden.

22-5 (2)

22-5 (3)

S`avonds lekker nasi eten met sate en een gebakken eitje!

22-5

Donderdag was ik vrij en het zonnetje scheen heerlijk.. De orchidee doet het super goed hihi!
Ook had ik m`n nagels weer gedaan (daar komt mandag een NOD van) en weer eens wat aan Snailmail gedaan!

23-5 (3)

23-5 (2)

23-5 (4)

23-5

Vrijdag nog een dagje gewerkt, gelukkig was ik lekker rond 14:00u weer thuis, op het werk was er een collega jarig geweest dus die trakteerde deze heerlijke (maar wel mierzoete) cupcake! Ook was de nieuwe Cards en Scrap binnen met mijn eerste publicatie.. meer info in dit artikel!

24-5

24-5 (2)

Hoe was jou week?

Heel fijn weekend toegewenst!

getagged:

2 thoughts on “Fotodagboek #06

  1. jackie 29 mei 2013 om 11:13 Reply

    ik houd van week overzichten.. ik geloof dat ik ook overstag ben en het ook ga doen (al heb ik nu per maand bedacht, of per 2 weken, hahahaha)

  2. vanessa 6 juni 2013 om 15:25 Reply

    Wat een leuke week heb jij gehad!

Geef een reactie

