Mijn Favorieten…. `TV Serie Editie`

Mijn Favorieten TV Serie Editie

We hebben allemaal onze favorieten, dit kan zijn in TV series, eten/drinken, winkels noem maar op.! In de Mijn Favorieten series hier op het blog laat ik jullie mijn favorieten zijn in allerlei soorten categorieën

Vandaag laat ik jullie zien wat mijn favorieten tv series op het moment zijn. Ik kijk niet zo heel vaak tv en als ik kijk is het maar net hetgeen wat ik echt graag wil zien en dan gaat hij weer uit!

Waar ik echt voor ga zitten is elke werkdag om 20:00u te vinden op RTL4, ja ja je raad het al Goede Tijden, Slechte Tijden. Deze soap serie kijk ik al zolang ik het me kan herinneren.. I LOVE IT!

Daarnaast heb ik sinds kort de serie Malaika ontdekt, echt geweldig.. ook met die al bekendere acteurs die erin te vinden zijn.. Het is een serie die gaat over het werk in de thuiszorg en dat spreekt me wel erg aan aangezien ik ook in die tak gewerkt heb.

Verder kijk ik soms met Mathieu Spanga`s 😀 gewoon even lekker zo`n tienerserie kijken.. en dubbel liggen en tegelijker tijd terugkijken op je eigen schooltijd.

Zoals je ziet zijn het er niet zo heel erg veel, maar heb nooit echt het geduld om voor de tv te hangen.. een film duurt voor mij al vaak te lang! Soms heb ik wel van die dagen dat ik hele dagen series, films etc terug kan gaan zitten kijken maar dat is niet vaak hoor!

Wat zijn jou favoriete series op dit moment?

getagged:

2 thoughts on “Mijn Favorieten…. `TV Serie Editie`

  1. Debbie 23 mei 2013 om 14:49 Reply

    Alle 3 de series die je noemt vind ik ook geweldig en kijk ze ook allemaal trouw…

  2. jackie 24 mei 2013 om 09:53 Reply

    er is niet iets wat ik standaard kijk, goede tijden staat vaak aan, en als zoon spangas kijkt en ik zit kijk ik eigenlijk altijd mee… (toevallig gisteren nog)

Geef een reactie

