Mijn hobby – Scrapbooking

Layout#06 - Just Simply Adorable (2)

Naast een kleine liefde voor beauty, shoppen enzo heb ik nog een andere grote hobby en dat is Scrapbooking. Creatief bezig wezen met papier, zelf kaartjes maken, doosjes etc pimpen. Bezigheidstherapie noemen sommige het ook wel 😉 Het is oorspronkelijk uit amerika komen aanwaaien en het wordt hier in nederland ook steeds hipper!
Het lijkt me leuk om ook hier op het blog wat meer op dit onderwerp in te gaan. vandaag zal ik een klein beetje vertellen hoe ik met deze hobby in aanmerking ben gekomen.

In 2006 ben ik samen met m`n moeder naar de hobbyzaak JorbeauKreatief gegaan en hebben we onze eerste workshop `Layouts` maken gehad. Layouts zijn voornamelijk 30,4×30,4 cm papier die je versierd na eigen inzicht en daarop je foto`s verwerkt. Inmiddels doe ik dit al een tijdje en heb ik redelijk een eigen style hiervan ontwikkeld. Ook kaartjes maken doe ik sinds 2010. Eerst vond ik dit maar een taak voor oudere mensen maar toen ik door het layout scrappen zag hoeveel leuks en moderns er te koop was hiervoor is deze hobby uitgebreid, en hier in de omgeving vinden ze het leuker om een handgemaakte kaart van mij te krijgen als een gekocht haha!

Hieronder wat kleine voorbeelden van de creaties die ik heb gemaakt (het watermerk is nog van mijn oude blog)

DSCN3923 Layout #09 - Little Miss Sunshine (3) Layout#01- Chillen (3)

20130417_165458kopie

Patricia

Het lijkt me dus leuk om mijn creatieve uitspattingen hier ook op het blog te gaan plaatsen, deze staan nu nog op mijn creablog maar ik wil dit dus gaan samenvoegen. Ook wil ik proberen om op een vaste dag een cre-blog te plaatsen met uitleg hoe bepaalde materialen werken, wat het betekend en hoe je het kan gebruiken, tips, technieken noem maar op! Ik hoop dat jullie dat ook leuk vinden… !

Ken jij het fenomeen Scrappen al?

getagged:, , ,

2 thoughts on “Mijn hobby – Scrapbooking

  1. jackie 22 mei 2013 om 09:26 Reply

    Jaaaaaa, dit blijft ook mijn grooste hobby waar ik steeds op terug kom en heel veel in kwijt kan van wat ik allemaal leuk vind..

  2. dagdromend 22 mei 2013 om 11:36 Reply

    Ja, ik zie soms wat op twitter voorbijkomen. Vind het erg mooi wat je maakt!

Geef een reactie

