Catrice Infinite Shine Lip Gloss 050 & 060

DSCN4763kopie

Lipstick ben ik niet zo weg van, maar lipgloss gebruik ik bijna dagelijks. Na de vernieuwing van het Catrice schap viel mijn oog op de Infinite Shine lip gloss. Ik heb daarvan de kleur 050 Sugar Crush en 060 Pink Up Your Life meegenomen en vandaag voor jullie een review!

DSCN4767kopie DSCN4764kopie

 

De lip gloss hebben een prijs van €2,99 wat ik een hele schappelijke prijs vind.
Catrice beloofd dat de gloss hydraterend is en niet plakt. Nou op zich vind ik dit wel kloppen, wel vind ik het jammer dat de gloss kleur snel weg is maar de glitters lang blijven hangen op je lippen wat ik niet zo`n mooi effect vind geven. Regelmatig bijwerken is dus wel een kleine vereiste! Ook met het afhalen ervan blijven de glitters lang hangen.

DSCN4765kopie

 

2

Verder vind ik de glossjes erg mooi en geven zeker een mooie glans aan je lippen.

Wat vind jij van de infinite shine lip gloss van Catrice?

getagged:

6 thoughts on “Catrice Infinite Shine Lip Gloss 050 & 060

  1. Nathalie 20 mei 2013 om 11:20 Reply

    Wat een mooie kleurtjes zeg!

  2. marielle 20 mei 2013 om 11:55 Reply

    Ik heb 060 ook en ik ben er echt heel erg blij mee! 🙂

  3. joycelysanne 20 mei 2013 om 12:04 Reply

    wat leuk met die glittertjes!

  4. Sophie 20 mei 2013 om 16:02 Reply

    Lieve kleurtjes, maar wat je al zegt; ze blijven niet lang zitten helaas..

  5. jackie 21 mei 2013 om 08:53 Reply

    ik gebruik nooit gloss, ja soms 1tje van mac, ik vind het vervelend als het niet minimaal een halve dag blijft zitten…
    Maar dit zijn wel hele mooie kleurtjes..

  6. Lisanne 26 mei 2013 om 15:23 Reply

    Mooi! Ik heb Pink Up Your Life ook. Very Very Raspberry is ook zo mooi!

Geef een reactie

