Notitieboekje van Hema

20130509_102923kopie

Overal maak ik lijstjes op, mn telefoon, schriftjes, laptop noem maar op. Voor m`n werk moet ik ook mijn uren gaan noteren nu en bijhouden hoelang ik over een huisje doe en ik wil voor mn blog een boekje bijhouden voor ideeën die in me opkomen etc.

Bij de hema zag ik dit super leuke notitieboekje, ze hebben deze in 3 verschillende maten maar omdat ik hem ook mee moet nemen wilde ik niet een te grootte! Bij dit boekje zit een mooie zilvere pen die in het blauw schrijft.

20130509_103024kopie
 
20130509_103044kopie

De quote op het boekje vind ik ook erg leuk, helaas is het maar een kartonnetje dus hij schuift er zo af als je hem open doet maar ik denk dat ik hem even vastzet met een plakbandje binnenin.

 20130509_102934kopie

20130509_103007kopie

Het boekje kost €4,95 en is in meerdere combinaties van deze kleuren verkrijgbaar. Ook andere maten maar deze hebben weer een andere prijs uiteraard.

Maak jij gebruik van een notitieboekje/blokje?

getagged:,

5 thoughts on “Notitieboekje van Hema

  1. jackie 13 mei 2013 om 08:46 Reply

    jaaa, deze zijn gaaf..
    Alleen moet ik eens door gaan schrijven, koop meer boekjes dan dat ik schrijf geloof ik..
    Voor blog heb ik zo’n gratis postzegel agenda, werkt ideaal, dat blijf ik maar doen..

  2. dagdromend 13 mei 2013 om 20:23 Reply

    Ja heel leuk boekje! Ook helemaal niet duur 🙂

  3. liefdevoorbeauty 19 mei 2013 om 19:29 Reply

    Ah, deze is echt heel leuk!! 🙂

  4. joolieeke 28 november 2014 om 18:53 Reply

    hey!
    hele leuke schriftjes en spullen. kan je het ook via deze site bestellen of kan dat niet ?
    liefs x

  5. Gerjanne 28 maart 2017 om 13:13 Reply

    Ik heb bergen met notitieboekjes liggen. Ideaal voor school, voor lijstjes, ideeën, en voor tekenen of handlettering.

    Omdat ik veel schrijf zijn een paar kleine notitieboekjes voor in mijn tas echt een must. Ik heb er een paar met namen voor personages, inclusief index zodat ik alles makkelijk kan vinden, en boekjes voor ideetjes.

    Persoon die notitieboekjes heeft bedacht, I love you *spreidt armen richting het plafond*

Geef een reactie

