Mijn Favorieten…. `LifeStylebloggers Editie`

We hebben allemaal onze favorieten, dit kan zijn in TV series, eten/drinken, winkels noem maar op.! In de Mijn Favorieten series hier op het blog laat ik jullie mijn favorieten zijn in allerlei soorten categorieën.

Deze week zijn de Lifestyle bloggers aan de beurt. Wat versta ik hieronder? Bloggers die het niet over een specifiek thema hebben, dus alleen beauty of alleen interieur etc. maar gewoon eigenlijk (net als ik) persoonlijke bloggers zijn en dus schrijven over alle dingen die ze leuk vinden.
Vandaag mijn top rijtje…

CherryFizz
CrazyGreatLife
Creatieve-Mama
Ikbenirisniet
Lafamiliab
Lifestylelou
LisanneLeeft
Marjolein!
Mamajoyce
Beautygloss Persoonlijk
My Paperblank
Project-A Rachel
Rovanice
Teskuh
Eenbeetjestoer

Kende jij deze blogs? Wat zijn jouw favorieten LifeStylebloggers? Of ben je er zelf 1?

getagged:

8 thoughts on “Mijn Favorieten…. `LifeStylebloggers Editie`

  1. Joyce 11 mei 2013 om 12:30 Reply

    ik kende de meeste nog niet, ik ga eens kijken!

  2. Eline 11 mei 2013 om 12:42 Reply

    Leuk lijstje!

  3. Debbie 11 mei 2013 om 16:30 Reply

    Er zijn een paar die ik niet herken, en die ga ik eens bekijken… Vele volg ik al dus wel.

  4. Suzanne 11 mei 2013 om 16:42 Reply

    Ah wat lief dat ik er tussen sta! Dankjewel!

  5. Joyce 11 mei 2013 om 17:01 Reply

    Dankjewel voor de vermelding! Lieef!!!

  6. Maaike 11 mei 2013 om 22:29 Reply

    Leuk lijstje! Veel blogs kende ik al, maar heb ook weer een paar nieuwe ontdekt.

  7. jackie 13 mei 2013 om 08:42 Reply

    Hey daar zitten leuke tussen, die ga ik vanavond even bij mijn favo’s zetten…

  8. Mijn Favoriete Scrapbloggers! | 1 november 2013 om 06:07 Reply

    […] handig om al je blogs bij elkaar te stoppen! Eerder vertelde ik al wat mijn favoriete beauty en lifestyle bloggers zijn, vandaag zijn de scrapbloggers aan de beurt. Het blogonderwerp waardoor ik ooit ben begonnen […]

Geef een reactie

