Fotodagboek #04

Ik maak dagelijks wel foto`s met mijn telefoon en elke week vind ik het leuk om deze met jullie te delen en m`n week weer even door te lopen! Het kan zijn dat je sommige foto`s voorbij hebt zien komen op Twitter of Instagram. De kwaliteit kan wat minder zijn door inzoomen etc. Kijk gezellig mee naar mijn afgelopen week.

Vrijdag, lekker weekend.. de poort uit en genieten van het mooie weer 😀

Bij de boodschappen lekker aardbeien meegenomen, dus samen lekker broodje met aardbeitjes!

Trixy heeft op het moment enorm de neiging om overal waar ik heen ga mee naar toe te gaan.. dusja zodra ik op de bank beland zit ze bij me!

Heerlijk de hele zondag buiten vertoefd.. helaas ook verbrand maarja dat overleven we weer wel 😀
De katten en Shadow genoten ook heerlijk in de tuin.

Helaas moest Mathieu zondagavond al vertrekken voor zn werk ivm Hemelvaartsdag moest hij optijd Duitsland uit zijn en aangezien hij 2 ritten daarheen moest doen deze week moest die optijd weg 😦

Tijger bezit de nieuwe krappaal

Maandags, op mn werk voor het eerst alleen starten (later wel hulp gekregen) maar ik was verdwaald haha dus zodra ik bij het eerste huisje een plattegrond zag liggen maakte ik eerst een foto.. dit zal me niet nog eens gebeuren als ik alleen op pad ben 😛

Tijger….

Dinsdag werd ik ingewerkt in ramen zemen.. tja hoe moeilijk kan het zijn om daarvoor nog ingewerkt te worden.. maar goed het was gezellig. 50 huisjes binnen 4,5u gedaan toch netjes! Wel lamme armen erna hoor hihi

Woensdag even wezen shoppen voor Moederdag en deze prachtige Orchidee gekocht, helaas wordt deze weer wit als hij opnieuw gaat bloeien maar ik vond hem zoo mooi dat ik hem niet kon laten staan… helaas was de prijs van €20,- wel wat minder!!

Tijger domineert echt de krappaal.. iedereen die in de buurt komt krijgt een grom of een mep van haar… toch maar even in dimmen want Minoes en Trixy moeten er ook op kunnen natuurlijk!

Hoe was jou week? Ook zo genoten van het mooie weer?

2 thoughts on “Fotodagboek #04

  1. Debbie 10 mei 2013 om 12:38 Reply

    Wat heb je weer leuke foto,s gepost…

  2. Keytothefuture 10 mei 2013 om 17:39 Reply

    Ahhh lekker die aarbeiden 🙂

Geef een reactie

