Dagelijkse Make-up Producten

Dagelijks gebruik ik make-up en ik kan vrijwel zeggen dat ik zonder niet de deur uit ga. Als ik de deur niet uit hoef of een luie zondag heb dan maak ik me niet altijd op maar zeker 5 van de 7 dagen in de week heb ik make-up op.
Vandaag laat ik zien welke make-up producten ik op dit moment dagelijks in gebruik zijn.

Mijn producten zitten sinds kort in een truly yours box die ik van m`n schoonzusje heb gekregen omdat het bakje waar het inzat te klein is geworden!

Als je van een bepaald product nog een review wil zien dan kun je dat altijd in de comments achterlaten natuurlijk en dan ga ik m`n best voor je doen.

– Dagcreme voor de normale en gemengde huid van kruidvat
– Nivea handcreme van de Pure & Natural lijn
Catrice Absolute Nude palette
– Catrice Prime and Fine illuminating base
– Bourjois Flower Perfection foundation in de kleur 52 vanille
– Bourjois Healthy mix concealer in de kleur 51 light radiance
– Essence translucent powder
– Catrice absolute eye colour in de kleur 340 `Ooops.. Nude Did It Again!
– Catrice absolute eye colour in de kleur 040 Never Let Me Go!
– Catrice Prime and Fine Highlighting Powder in de kleur 01 Fairy Dust
– Catrice The Giant Extreme Volume Mascara in Zwart
– Oogpotlood van DA Drogist
– Catrice infinite shine lip gloss in de kleur 060 Pink up your life


En de tools die ik gebruik zijn een essence oogpotloodslijper, een pincet van Op=Op winkel. De poederkwast en het wenkbrauw kwastje komen van Ebay en als laatst de blending brush van Hema.

Zoals je ziet veel budget producten want die dingetjes zijn ook gewoon prima en je kan er een goede basic look mee maken. Het enige waar ik nog voor aan het kijken ben is een mooie blush!

Wat zijn jouw dagelijkse producten?

3 thoughts on “Dagelijkse Make-up Producten

  1. kissandmakeupsbeautyblog 9 mei 2013 om 10:03 Reply

    Leuk om te zien šŸ™‚ Eens kijken, wat gebruik ik Ć©cht elke dag? Mijn Smashbox foundation en MAC concealer, mijn MAC poeder en mijn zwart Contapharm oogpotlood. Blush, highlighter, oogschaduw en mascara wissel ik elke dag 'n beetje af.

  2. monique 9 mei 2013 om 10:47 Reply

    Leuke producten! Ik gebruik de Nudepalette van Catrice ook!

  3. Jackie 9 mei 2013 om 17:42 Reply

    wat handig een bakje met de dagelijkse dingen..
    Al gebruik ik bijna elke dag iets anders, ik mis de blush gebruik je dat niet ?? (ik kan niet zonder)

    Die conselear is goed ?? mijne is bijna op en zoek een meer budget dingetje
    Tip, Hema higlight in tubetje, zo mooi en fijn spul..

Geef een reactie

