TAG – And this is who i am!

Op verschillende blogs ben ik deze TAG nu tegen gekomen en ik dacht waarom doe ik hem zelf ook niet! Het is met deze TAG de bedoeling dat je n.a.v. plaatjes op bijv. Tumblr, WeHeartIt etc. Natuurlijk zijn er nog veel meer afbeeldingen die kunnen laten zien wie je bent, maar soms moet je even kiezen he en wat overhouden aan de verbeelding! Dus kijk gezellig mee in afbeeldingen wie ik ben!

 

 

 

 

 
 
 
Kende jij deze TAG al?
 
Als je hem ook doet hoor ik het graag, dan kom ik zeker even langs!
2 thoughts on “TAG – And this is who i am!

  1. Jackie 9 mei 2013 om 17:45 Reply

    wat een super leuke tag is dit…
    Die moet ik onthouden…

  2. […] het lezen van de leuke blogpost bij Patricia & Jacqueline, wilde ik hier ook een blogpost aan wijden. Maar op een of andere […]

Geef een reactie

