Mijn Favorieten…. `Beautybloggers Editie`

We hebben allemaal onze favorieten, dit kan zijn in TV series, eten/drinken, winkels noem maar op.!
Het leek me leuk om daarom een `Mijn Favorieten` serie te beginnen… in elke editie vertel ik iets over mijn favorieten in een bepaald thema.

Het eerste thema is Beautybloggers. Blogs volg ik allemaal via Bloglovin en daar kom je er genoeg tegen, maar er zijn er een aantal die al jaren in mijn lijstje staan en waar ik dagelijks/wekelijks even langs ga.

1. Beautygloss
2. BeautyPolish
3. LiveLifeGorgeous
4. Miss Lipgloss
5. Pinky Polish
6. Veracamilla

Dit zijn toch wel mijn 6 favorieten beautyblogsters op het moment.

Kende jij deze blogs? Wat zijn jouw favorieten Beautybloggers?

getagged:

3 thoughts on “Mijn Favorieten…. `Beautybloggers Editie`

  1. Roxanne 4 mei 2013 om 15:32 Reply

    Wat leuk om eens jouw favorieten te zien 🙂

  2. Jackie 9 mei 2013 om 17:43 Reply

    Beautygloss is ook mijn nr 1..

  3. Mijn Favoriete Scrapbloggers! | 1 november 2013 om 06:07 Reply

    […] bloglovin is het enorm handig om al je blogs bij elkaar te stoppen! Eerder vertelde ik al wat mijn favoriete beauty en lifestyle bloggers zijn, vandaag zijn de scrapbloggers aan de beurt. Het blogonderwerp waardoor […]

Geef een reactie

