Catrice Absolute Nude!

Ik denk dat bijna iedereen de nacked palette van Urban Decay wel kent, 2 prachtige palettes met mooie nude kleuren. Deze heb ik zelf niet want ik vind ze gewoon simpelweg veel te duur. In Februari kwam Catrice met de nieuwe collectie en wat zag mijn oog, ja het Absolute Nude Eyeshadow Palette. Deze is natuurlijk niet zo groot maar ook een heeeel stuk goedkoper. Dus toen ik na een paar keer teleurgesteld bij de kruidvat kwam en ze op waren, maar ineens er nog 1 zag liggen heb ik hem meegenomen.

Het Absolute Nude palette kost €4,99 en wat een mooie prijs is heet 010 All Nude. Het palette bevat 6 mooie nude/bruin tinten. De oogschaduw is allemaal shimmer, wat ik opzich wel mooi vind maar misschien hadden er beter wat matte kleurtjes in gekund!
Er zit een handig kwastje bij zodat je snel een makkelijke ooglook kunt maken zonder allerlei kwasten. Het is een stevig doosje vind ik en is makkelijk mee te nemen en te gebruiken voor een dagelijkse look.

Op de swatches draag ik 1 veeg, maar de kleuren zijn erg goed op te bouwen, hebben weinig fallout en ik vind het gewoon mooie basic kleuren. En zeker voor deze prijs vind ik het een heel goed palette.

Ken jij of heb jij het Nude Palette al? En wat is jouw mening?

2 thoughts on “Catrice Absolute Nude!

  1. Jackie 29 april 2013 om 12:01 Reply

    Mooi issie he,
    ik heb een naked van Bennefit, ook zo blij mee..

  2. meandraa 2 mei 2013 om 09:37 Reply

    Ziet er mooi uit! Ik gebruik zelf veel van dit soort kleuren dus ik ga m zeker kopen.

Geef een reactie

