Fotodagboek #02

Ik maak dagelijks wel foto`s met mijn telefoon en elke week vind ik het leuk om deze met jullie te delen en m`n week weer even door te lopen! Dus de kwaliteit kan wat minder zijn door inzoomen etc. Kijk gezellig mee naar mijn afgelopen week.
 
En wat zie je dan als je maandags de gordijnen opendoet.. precies een kleine koude mistige wereld 😦
 
 
Dinsdag m`n moeder even op haar werk gebracht omdat de auto in de garage staat en toen kwam ik langs m`n oude basisschool… Weinig veranderd en zoveel herinneringen die daar liggen.. erg leuk!
 
 
S`middags even wat ophalen en even langs de hobbyzaak en daar zat Olli :D:D
 
 
Bij de plus vrijdags kreeg ik m`n eerste lakjes van de plus.. lees hier mijn review erover.
 
 
Bleh en dan zit je thuis wordt het ineens donker en dan een bui met onweer en hagel brrrr….
 

 
Zaterdag was er een vliegtuigbeurs op rotterdam dus daar zijn Mathieu en ik heen geweest, vliegtuigmodelletjes, foto`s, boeken, speelgoed noem maar op!
 

 
 
S`avonds hadden we een etentje, want m`n schoonzusje was 21 geworden en zijn we lekker ween uiteten met de hele familie! Chinees restaurant aan de Maasboulevaar 2 in Vlaardingen!
 
 
 
 
En gister was natuurlijk een heerlijke dag, lekker zonnetje en ook de plantjes gaan lekker groeien!
 
 
Hoe was jouw week?
2 thoughts on “Fotodagboek #02

  1. Melissa 18 april 2013 om 09:42 Reply

    Leuk om je fotodagboek te zien! Ik ben altijd stiekem heel nieuwsgierig haha. Liefs

  2. Debbie 18 april 2013 om 13:47 Reply

    Ollie is echt heel leuk

Geef een reactie

