Originails van Plus Supermarkt!

Toen ik hoorde over de Originails van Plus supermarkt dacht ik eerst dat het een 1 april grapje was (omdat ik het om die dag hoorde) Maar al snel zag ik de reclame en de borden in de supermarkt dus was het wel echt hihi.
Je hebt een lakje voor elke €40,- aan boodschappen (bij elke €10,- krijg je een sticker en bij 4 stickers krijg je een lakje)

Opzich vind ik het wel een leuke actie, eindelijk weer iets voor de meiden want die voetbalkaartjes en knikkers wordt je ook een beetje gaar van. Helaas is de kwaliteit om te huilen.

De lakjes zitten in zakjes dus de kans op dubbele is natuurlijk zeer groot. Ze zijn op waterbasis dus uitstekend voor de kids als je het mij vraagt. Er zijn 15 verschillende kleuren en een top coat.

Er is een speciaal bewaardoosje voor de nagellak en als je deze aanschaft (voor €1,99) dan krijg je de top coat er gratis bij in.

Zelf heb ik op het moment de top coat uiteraard, nou dit is echt een waardeloos ding. zodra je hem erop smeert, zakt de coat op 1 of andere manier eraf, en na een half uur is die eraf in witte velletjes.

Ook heb ik de kleurtjes: Neon Green, Neon Pink, Neon Yello en Silver Glitter. De lakjes bevatten 6,5ml en doordat je met de puntjes ook nailart kan maken kun je in de flesjes knijpen.

Mathieu wilde ook even ermee spelen!!

Nou zoals je kan zien is de kwaliteit van deze lakjes echt bagger, misschien dat andere kleurtjes beter dekken maar tot nu toe vind ik het niet geweldig. Er zitten bij allemaal 4 laagjes overheen en nog dekken ze niet. Het enige goede is dat ze snel drogen!! Het is dat ze `gratis` bij de boodschappen komen maar €40,- (wat ze dan waard zijn aan boodschappen) zou ik voor dit lakje nooit neerleggen…

Heb jij al lakjes van de Originails? En wat is jouw mening hierover?

One thought on “Originails van Plus Supermarkt!

  1. Fashiable 13 april 2013 om 16:25 Reply

    Echt een leuk idee van Plus, leuk voor de jonge meiden!

Geef een reactie

