TAG – First Things

Op internet kwam ik tijdens het snuffelen weer een leuke TAG tegen dus ik dacht, ja die ga ik invullen! Deze TAG gaat over zoals de titel al zegt First Things. Dingen die je als eerste doet of hoe sommige eerste keren waren, geen dirty details nee gewoon een nette TAG 🙂

Eerste ding dat je doet als je s`ochtends wakker wordt
Het eerste wat ik doe is mn telefoon pakken en twitter, facebook en instagram checken.

Eerste ding  dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga nu niet naar de sportschool maar toen ik dat deed was het eerst dat ik deed eerst even kijken hoe druk het al was!

Eerst ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Helaas zit ik op het moment even zonder werk maar wat ik als eerste doe als ik thuis kom is even op het gemak mijn mail checken.

Eerste Auto
Ik heb zelf geen auto maar de eerste auto waar ik zelf in reed nadat ik mijn rijbewijs had was een Peugot 306 Station die van m`n vriend.
 
Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Geen ongeluk, maar mijn 1ste was een bekeuring omdat ik de parkeermeter was vergeten bij te vullen in Middelburg tijdens een middagje shoppen met me ma!

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Dat was overduidelijk dierenartsassistente.. daar is overigens niks van gekomen 😉

Eerste keus qua drinken
Ik drink altijd appelsap ergens anders of dubbelfris!

Eerste keus dessert
Op het moment is dat Magno/vanilleijs van de Liddl.

Eerste liedje dat in je opkomt
We the kings met Just koop breathing

Eerste grote aankoop
Mijn eerste echte grote aankoop die ik echt zelf heb gedaan was m`n laptop die ik nu heb van Acer
aspire 4755G

Eerste baantje
Kassamedewerkster bij vakantiepark Port Zèlande

Eerste keer in een vliegtuig
Volgens mij is dit in 2005 of 2006 geweest toen ben ik met mijn vriend en zijn oom naar Berlijn geweest een weekendje!!

Nou ik vond het een hele leuk TAG, als je hem ook leuk vind mag je hem natuurlijk overnemen! Mocht je hem plaatsen op je blog laat het dan even weten dan kom ik zeker even kijken.. je kan de vragen ook hieronder in een comment overnemen natuurlijk.

One thought on “TAG – First Things

  1. Jackie 11 april 2013 om 11:58 Reply

    wat een originele tag…
    als ik 's morgens wakker word pak ik ook gelijk mijn telefoon..
    trouwens ook als ik 's nachts even wakker word, zo erg *schaam*

Geef een reactie

