Catrice 28 You Better Think Pink!

Vandaag een nagellak swatch hier op het blog! Ik heb heel wat lakjes van Catrice maar veel hiervan zijn al uit het assortiment en zoals jullie misschien al wel weten is in februari weer een nieuwe lading lakjes gekomen en er weer heel wat uitgehaald.

Ik weet niet zo heel goed wat ik van de nieuwe lakjes moet vinden, de kwastjes moeten zijn verbeterd maar ik vind het niet echt een verbetering, er steken haartjes uit en hij is voor het mooie te dik. Verder vind ik de lak van dit kleurtje wel mooi, hij dekt met 2 laagjes prima en dat maakt het dan wel weer goed vind ik. Het lakje heet nr 28 You Better Think Pink en kost €2,99 (dus ze zijn ook wat duurder geworden)

Wat vind jij van dit kleurtje? En over het algemeen van de nieuwe lakjes?

One thought on “Catrice 28 You Better Think Pink!

  1. Anne Solveig 8 april 2013 om 07:26 Reply

    Mooi kleurtje!

Geef een reactie

