No Buy Month: April 2013

Bezuinigen… we moeten er bijna allemaal wel aan geloven. Helaas ben ik sinds kort mijn baan kwijt geraakt en zal er dus op de centjes gelet moeten worden. Daarom heb ik besloten om aankomende maand een No Buy te houden voor mezelf. Dit betekend geen beauty, geen scrap, geen verzorging noem maar op. Alleen puur dingen die nodig zijn o.a. de weekboodschappen, benzine etc. en een cadeautje voor mn schoonzusje die deze maand jarig is. Aan het einde van de maand kom ik terug met mijn bevindingen of het me gelukt is.

Dus wish me luck šŸ˜€ en wie doet er met me mee? HetĀ lijkt me super om het samen te doen!

Heb jij weleens een No Buy maand gehouden?

One thought on “No Buy Month: April 2013

  1. Debbie 29 maart 2013 om 17:05 Reply

    Heb het net een maand gedaan, maar ga het zeker nog eens doen… Moet echt zeker meer gaan bezuinigen.
    Suc6 ermee.

Geef een reactie

