Toch een beetje pasen!

Eerlijk gezegt heb ik niet zoveel met pasen.. Paaseitjes ben ik geen fan van en al die eieren.. tja ik weet het niet pasen is denk ik niet echt mijn ding. Maargoed dat neemt niet weg dat er natuurlijk wel schattige dingetjes te krijgen zijn en omdat ik weet dat mn vriend feestdagaankleding wel leuk vind heb ik toch maar wat prutjes gekocht. Veel is op dit moment met flinke korting dus bij Xenos en Action kocht ik wat dingetjes en op de markt paastakken.

Hoe zit het bij jou en pasen?
3 thoughts on “Toch een beetje pasen!

  1. Anne Solveig 27 maart 2013 om 23:55 Reply

    Schattig!

  2. Jackie 28 maart 2013 om 09:23 Reply

    Gezellig…
    Ik heb het jaren thuis versierd, vorig jaar alles aan mijn zusje gegeven was er klaar mee..

    xoxo,
    fijne paasdagen

  3. Debbie 30 maart 2013 om 19:02 Reply

    Leuke paas decoratie

Geef een reactie

